Menu

Bestellen

Onze klantenservice is gesloten. Bereikbaar op werkdagen tussen 10:00 - 17:00.

Bel naar 085 - 004 1909 of stuur een e-mail naar service@kabelmix.nl.

Hulp bij aankoop

Heb je vragen over een bepaald product? bel, mail of stel je vraag via WhatsApp (tijdelijk niet beschikbaar) en een van onze klantenservice medewerkers komen zo snel mogelijk je helpen.

Bestellen, wijzigen en annuleren

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Om een bestelling te plaatsen, selecteer je het product of producten die je wil kopen en voegt deze, middels de blauwe knop op de productpagina, toe aan jouw winkelwagen. Vervolgens ga je naar de afrekenpagina waar je jouw persoonlijke gegevens invult en betaalt voor de bestelling.

Als je de bestelling plaatst met je Kabelmix-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Annuleren

Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of naar ons retourneren.

Wijzigen

Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. We kijken of het nog mogelijk is om deze aan te passen.

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Tijdens onze openingstijden ben je het snelst geholpen via WhatsApp. Stuur een berichtje dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer, naar: 085 – 0041909, of bel naar dit nummer.

Voorraadstatus

Dit kun je zien op de productpagina, onder het titel van het product. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product.