Veelgestelde vragen

Onze klantenservice is open.

Bel naar 085 - 303 4876 of stuur een e-mail naar [email protected].

Hoe kan ik mijn product ruilen / retourneren?

Wil je een bestelling ruilen of retourneren? Neem dan binnen 14 dagen contact op met onze service afdeling. Dit kan uitsluitend via [email protected]. Onze medewerkers zullen zo snel mogelijk jouw klacht in behandeling nemen en je het beste advies geven. In de meeste gevallen kunnen wij snel schakelen door je op afstand helpen en begeleiden. We zullen in elke situatie altijd de beste oplossing aanbieden!

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Met welke levertijden moet ik rekening houden?

Alle producten wat op voorraad is worden de volgende werkdag al bezorgd indien je deze vóór vandaag 23.59 uur hebt besteld met de extra snelle bezorgoptie voor Nederland (m.u.v. Waddeneilanden) en Vlaanderen. Natuurlijk kan het weleens voorkomen dat we een voorraadverschil hebben, hierover zal onze klantenservice contact met je opnemen om je een alternatief product aan te bieden.
Heb je gekozen voor de standaard verzending dan zul je het product binnen 1-2 werkdagen thuis ontvangen.

Welke betaalmethoden zijn er?

Je kunt bij ons gemakkelijk 100% beveiligd betalen met verschillende betaalmethoden.

Wat is de status van mijn bestelling?

Indien je van ons na 20.59 uur geen Track and Trace code hebt ontvangen, Neem dan contact op met onze klantenservice. Via de Track and Trace code kun je jouw pakketje gemakkelijk volgen via de DPD website. Voor een brievenbuszending ontvang je geen track and trace code.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland

Voor bestellingen naar Nederland geldt gratis verzending vanaf €25,-. Is je bestelling lager dan €25,- dan betaal je een klein bedrag aan verzendkosten van €1,94. Kies je voor de extra snelle bezorgoptie (voor 23:59 besteld, morgen in huis) dan betaal je €3,94.

België

Voor bestellingen naar België betaal je altijd een klein bedrag aan verzendkosten van €3,94. Ongeacht of je bestelling meer dan €25,- bedraagt.

Levert Kabelmix ook naar het buitenland?

Jazeker, Kabelmix kan over de gehele wereld bestellingen leveren. Mocht je buiten Nederland of België willen bestellen neem dan contact met met onze klantenservice via [email protected].

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Natuurlijk. Als wij je bestelling nog niet hebben verzonden kun je deze vooraf annuleren, neem hiervoor contact met ons via de e-mail: [email protected]

Kan ik mijn order op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is heel eenvoudig. Vul gewoon het adres in waarop het pakketje bezorgd moet worden bij ‘afleveradres’ en wij sturen het op.

Ik heb het verkeerde product gekregen, wat nu?

Sorry, dat gaan we direct regelen. Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen ervoor dat je het juiste product alsnog ontvangt.

Ik heb het verkeerde product gekozen, wat nu?

Je kunt je product ruilen of retourneren indien het product voldoet aan de retourvoorwaarden.

Mijn bestelde product bevat een defect, wat nu?

Sorry, dat vinden wij ook erg vervelend. Neem contact op met onze klantenservice via en wij regelen het voor je. In de meeste gevallen zal het product door ons gerepareerd worden of je ontvangt een nieuw product.

Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?

Indien je een bestelling retour wilt sturen betaal je zelf de retourkosten. (m.u.v. garantiebepalingen en/of verkeerd geleverde producten)

Ontvang ik een Track & Trace code?

Ja je ontvangt van ons altijd een Track & Trace code. Met deze code kun je jouw pakketje volgen via de DPD website vanaf het moment dat het ons magazijn heeft verlaten.

Reviews

-Wie kan een review achterlaten?

Alleen klanten die iets hebben gekocht kunnen een review schrijven over dit product.

 

Hoe wordt de echtheid gegarandeerd? 

De echtheid van de reviews wordt gegarandeerd door een kloppende naam en e-mailadres van een persoon die dit product daadwerkelijk heeft gekocht.

 

Worden zowel positieve als negatieve reviews geplaatst op uw website? 

Ja, beide worden geaccepteerd.

 

Worden er betaalde reviews op uw website geplaatst? 

Nee, er worden geen betaalde reviews geaccepteerd en gepubliceerd.

 

Binnen welke termijn worden de reviews gecontroleerd en geplaatst op uw website? 

Reviews worden binnen 14 dagen geaccepteerd en gepubliceerd.

 

In welke gevallen wordt een review niet geplaatst? 

Wanneer de naam en het emailadres niet overeenkomt met een persoon die dit product daadwerkelijk heeft gekocht.