Veelgestelde vragen

Onze klantenservice is open.

Bel naar 085 - 004 1909 of stuur een e-mail naar service@kabelmix.nl.

Hoe kan ik mijn product ruilen / retourneren?

Wil je een bestelling ruilen of retourneren? neem dan binnen 14 dagen contact op met onze service afdeling. Dit kan uitsluitend via service@kabelmix.nl. Onze medewerkers zullen zo snel mogelijk jouw klacht in behandeling nemen en je het beste advies geven. In de meeste gevallen kunnen wij snel schakelen door je op afstand helpen en begeleiden. We zullen in elke situatie altijd de beste oplossing aanbieden!

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Met welke levertijden moet ik rekening houden?

Alle producten wat op voorraad is worden de volgende dag al bezorgd indien je deze vóór 20.59 uur hebt besteld. Natuurlijk kan het weleens voorkomen dat we een voorraadverschil hebben, hierover zal onze klantenservice contact met je opnemen om je een alternatief product aan te bieden.

Welke betaalmethoden zijn er?

Je kunt bij ons gemakkelijk 100% beveiligd betalen met verschillende betaalmethoden.

Wat is de status van mijn bestelling?

Indien je van ons na 20.59 uur een Track and Trace code hebt ontvangen, kun je jouw pakketje gemakkelijk volgen via de PostNL website. Voor een borievenbuszending ontvang je geen track and trace code.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland

Voor bestellingen naar Nederland geldt gratis verzending vanaf €20,-. Is je bestelling lager dan €20,- dan betaal je een klein bedrag aan verzendkosten van €2,95.

België

Voor bestellingen naar België betaal je altijd een klein bedrag aan verzendkosten van €2,95. Ongeacht of je bestelling meer dan €20,- bedraagt.

Voor zowel Nederland al België geldt dat je bestelling de volgende dag al geleverd wordt indien besteld op werkdagen vóór 20.59 besteld.

Levert Kabelmix ook naar het buitenland?

Jazeker, Kabelmix kan over de gehele wereld bestellingen leveren. Mocht je buiten Nederland of België willen bestellen neem dan contact met met onze klantenservice via service@kabelmix.nl.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Natuurlijk. Als wij je bestelling nog niet hebben verzonden kun je deze vooraf annuleren, neem hiervoor contact met ons via de e-mail.

Kan ik mijn order op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is heel eenvoudig. Vul gewoon het adres in waarop het pakketje bezorgd moet worden bij ‘afleveradres’ en wij sturen het op.

Ik heb het verkeerde product gekregen, wat nu?

Sorry, dat gaan we direct regelen. Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen ervoor dat je het juiste product alsnog ontvangt.

Ik heb het verkeerde product gekozen, wat nu?

Je kunt je product ruilen of retourneren indien het product voldoet aan de retourvoorwaarden.

Mijn bestelde product bevat een defect, wat nu?

Sorry, dat vinden wij ook erg vervelend. Neem contact op met onze klantenservice via en wij regelen het voor je. In de meeste gevallen zal het product door ons gerepareerd worden of je ontvangt een nieuw product.

Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?

Indien je een bestelling retour wilt sturen betaal je zelf de retourkosten. (m.u.v. garantiebepalingen en/of verkeerd geleverde producten)

Ontvang ik een Track & Trace code?

Ja je ontvangt van ons altijd een Track & Trace code. Met deze code kun je jouw pakketje volgen via de PostNL of DHL website vanaf het moment dat het ons magazijn heeft verlaten.